info[at]vdi[dot]ir 021 77 90 47 61

برندینگ و طراحی

اگر نام تجاری احساس درونی مشتری باشد، پس ایجاد نام تجاری یعنی تلاش یک شرکت برای راضی نگه داشتن مشتری به منظور تداوم بخشیدن به ارزش های نام تجاری

" مشتری می خواهد از هر تبلیغی فقط یک چیز را به خاطر بسپارد؛ یک ادعای قوی یا یک ایده قوی"

تمایز، مشارکت، نوآوری، معتبرسازی و فرهنگ سازی که با ترکیب آن ها، تمایز رقابتی بلند مدت ایجاد می شود. قصد مجموعه ویستا داده بزرگ نمایی تمایز است تا بتوانید درونی ترین سیستم داخل یک قسمت را آشکار کنید.که شامل ۹ نکته زیر می باشد.

۱- شما که هستید؟

اولین قدم برای ساختن نام تجاری این است که به درون خود برویم و ببینیم که انرژی اولیه از کجا می آید؟

۲- چه می کنید؟

تجارت خود را مشخص کنید؛ تجارتی که در آن هستید و دلیل اصلی بودن تان را شرح دهید.

3-چشم انداز شما چیست؟

"یک روح بدون تصور فکر نمی کند" و یک شرکت بدون چشم انداز عمل نمی کند.

4- کدام موج را می رانید؟

مسیرها همچون موج هایی هستند که تمام قایق ها را بلند می کنند.

5- در طبقه کالایی شما، کدام نام تجاری بالاترین سهم را در ذهن مخاطب دارد؟

بزرگ ترین برندگان آن هایی نیستند که اول وارد بازار شدند بلکه، آن هایی هستند که در ذهن مردم جای گرفتند.

۶-چه چیزی شما را "منحصر به فرد" می کند؟

این جمله را کامل کنید: نام تجاری ما تنها ...................است که...................................

۷- چه چیزی باید اضافه یا کم کنید؟

یکی از قوی ترین اصول در ساختن یک نام تجاری، اتحاد متمرکز است.

۸- چه کسی عاشق شما است؟

نام تجاری درون یک جامعه است و جامعه از نام تجاری سود می برد.

9-چه کسی دشمن شماست؟

گاهی اوقات دشمن، یک شرکت رقیب نیست بلکه، روش قدیمی و کهنه انجام کارها است.

ویستا داده در راستا تجاری سازی کسب و کار شما از ابتدا شامل: پیشنهاد اسم، طراحی لوگو، هویت سازمانی، وب سایت، ساخت کاراکتر، اینترنت مارکتینگ، تولید محتوا و ساخت ویدئو و انیمیشن می‌توانیم به شما بهترین خدمات را ارائه کنیم تا کسب و کارتان به بهترین روش ممکن رشد کند و بدون دقدقه به توسعه کسب و کارتان بپردازید. 

 

ویستا داده ایرانیان

خبرنامه ویستا داده

جهت دریافت آخرین اخبار و مقالات آموزشی می‌توانید در خبرنامه عضو شوید.